Monday, January 18, 2010

Krauting2

vandaag was vrij koel. ik houd weg van hebbend vrijdagen. eerst ging
ik naar de Chinese buffetplaats. hier is een beschrijving van enkele
fijn voedsel dat zij voor consumptie uit hadden gezet.

wontons-lauwe de kaas, kaas bevroor, squishy gekookt niet gevoel, lang
genoeg.

Chinees die donuts- waren er zo lang het als het bijten in
sugar-coated doorknob zit

noedel-bevriezende saus, hard in vele plaatsen

rijst-zo harde groente dat als u het w/uw vork opraapte en het terug
op de plaat liet vallen het tot deze weinig ' ping ' lawaai maakte
alsof u korrels of iets liet vallen.

sweetandsour garnaal-koud, droog, en zij verlieten die brutoader/shit
dingen in hen.

mmmm, houd ik van Chinees buffet. dan vond ik deze kerel weggevend
vrij materiaal door het document. hij leefde in het getto maar hey,
VRIJE!! zodat steeg ik en laadde mijn vrachtwagen, nam alles hij had
weggegaan, wat was: gloednieuwe bijna wasmachine, blondwood lijst en
aanpassingsstoelen, (deze zijn schitterend, kijken zij gloednieuw en
hebben dat zijdeachtig voel/aan hen) kijk passend kabinet voor deze,
en een aardige houten opmaker. ik houd van mijn meubilair beter hoewel
zo ik gonna spoedig heb een werfverkoop ben.

nu het gaan naar walmart. ik zal langs elk van mijn blog-vrienden
moeten besluipen later zo KIJK UIT gekke dame!! die trekkracht!!
onderaan uw schaduwen komt bezoeken en de deuren sluiten!

No comments: